Salı, Ağustos 21, 2007

İlk Aşk!


Her '75 doğumlu gibi Erol Evgin' e AŞIKTIM!!!


14 yorum:

sherlotte holmes dedi ki...

erol evgin yakışıklı adam...

ben henüz kimseden aşık olduğunu duymadığım birine aşıktım...
şimdi 7 yaşındaki ben'den tiksiniyorum...
şöyle söylemeli...

-ilk aşkım kayahan, seni versinler ellere, beni vursunlar... ve ikimiz de bu aşkı hatırlanmayacak bi köşeye gömelim lütfen :)

Sevgi Küçük dedi ki...

ha haaaaa...hala gülüyorum! kayahan ha?
neyse, küçük olduğun için affedildin.
kendini iyi hissedeceksen itiraf edeyim; ben de bir zamanlar michael jackson ı beğenirdim. daha yeni yeni beyazlaşmaya başladığı dönemlerdi ve ben o kadar da küçük değildim! e ne demişler "gerçek prensi bulana kadar bir sürü kurbağa öpeceksin!". olur o kadar.

pigmelerle.dans.eden dedi ki...

`Hani eski bir resme bakarken....` deyiverdim bu resme bakarken... Kel oldugunu ogrendigimde cok sasirmis, disci oldugunu ogrendigimde de cok korkmustum :)
`Evlerin isiklari bir bir yanarken,
bendeki karanligi bir de bana sor!`

sherlotte holmes dedi ki...

dişçi miymiş :S
ben dişçilerden hala ve hep korkarım...

erol evgin'den korkacağımı hiç düşünmezdim :)

Sevgi Küçük dedi ki...

dişçi diil benim aşkım. o ve eşi emel hanım mimarlar. hatta kızları (ki aynı yaştayız) elvan da mimar sanırım ama o ingilterede.

Talisman dedi ki...

Ben Edip Akbayram a aşıktım sırılsıklam :)
Ortaokulda tüm kızlar birbirlerine aşk maceraları anlatıyorlar, hep de bana "senin yok mu" diyorlar, yok yok, çıldıracağım. Kimseden hoşlanmıyorum -hele yaşıtlarım, genelde tekme tokat giriyorum, kavgacı ve yabaniyim- sonra yaz tatilinde Edip Akbayram a aşık olunca bir heves gittim okula anlatacağım, anlattım da, bizim kızlar şok oldular. Anlatma zevkimi de kaçırdılar. Küstüm ben bunlara :)
Hala Edip Akbayram severim ama aşık değilim tabii. :)

sherlotte holmes dedi ki...

sevgili talisman,
kayahan'ın o zamanki şarkılarını dinliyorum ben de hala.. çok da seviyorum ama işte düşününce :)))

senin o yaştaki edip akbayram akın benim kayahan aşkımla yarışırmış ama gerçekten.. buna sevindim :)

bu arada, hoşgeldin.. sefalar getirdin :)

Adsız dedi ki...

hadi siz aşk meşk diyorsunuz da, bana ne oluyormuş?

- en sevdiğin şarkıcı kim?
- erol evgin.
- peki babanı mı daha çok seviyorsun, onu mu?
- erol evgin'i...

hem de bunu söylemekten gurur duyardım...

sherlotte holmes dedi ki...

ehehe
gerçekten süpermiş torkunç,
sabah sabah süper oldu bu anı...
ilahi :)

Sevgi Küçük dedi ki...

ilahi yaa! gercekten iyiymiş. çok güldüm!! :D

pigmelerle.dans.eden dedi ki...

Disci olan Neco`ydu di mi? Dogru :) O zaman ben de korkmayayim artik Erol Evgin`den :)

Sevgi Küçük dedi ki...

28 Eylül' de ilk aşkımı yakinen görme fırsatım oldu!!! Sahneye çıktığında "Anne bak, Erol Evgin!" diye mest olmuştum. Aynı küçüklüğümdeki gibi nefesimi tutup hayran hayran adamı izlemişim o gecede. :)
Doğal olarak o yaşlanmış, ben büyümüşüm...Ama ilk aşkın o sıcacık duygusu hiç değişmemiş! :D

etipuf dedi ki...

75 dogumlu degilim ama ortaokul donemlerimde ben de ona cok hayrandim..hala da severim..

sherlotte holmes dedi ki...

erol evgin'i severiz, seveni de severiz... hoşgeldiniz efenim :)