Pazartesi, Ağustos 27, 2007

Korku


Küçükken korku filmi izleyemedim hiç. Hoş, hala da izleyemem.

Bir filmin korkunç olup olmadığını öğrenmek istiyorsanız beni filmle aynı odaya koyun; eğer içeri girdiğinizde başım yastıkların altına gömülmüş haldeyse ve nefes alamıyorsam, çok iyi bir filmdir. Yok eğer oturmuş filmi izliyorsam...Hiç şansı yok, hasılat yapamaz.

Misal ben halaa Ring' i izleyebilmiş değilim. Çünkü heyet uygun bulmadı.

Neden böyle oldum? Valla ben küçükken annemler çalıştığı için, yaşlı bir teyze bakarmış bana. Küçük bir kasaba ve herkes birbirini tanıyor, yardıma koşuyor. Şimdi rahmetli olmuş bu teyzemizde yardıma koşarmış, ama o kasabanın "ölü yıkayıcısı"ymış. Şaka gibi değil mi? Üstelik bir de tarikat tarzı bir şeye üyeymiş.

Bütün bunlar benim her ezanda çığlık çığlığa ağlamam ve annemin bir gün işten eve erken gelmesi ile çözülmüş.

Ne gördüm ne yaşadım, hala bir sır. Ama şu yaşa geldim gece ezan sesini duyunca kaskatı kesilirim.



4 yorum:

sherlotte holmes dedi ki...

dünyada beni en çok korkutan şeylerden biri sabah ezanı. sanırım o saatte fazlasıyla sessiz bir ortam olmasından kaynaklanıyor, bi de olabildiğince karanlık ya dışarısı... ne bileyim... öyle ezanı duyunca sıçrayıp uyandığım da çok olmuştur misal... ayyy... neyse anlatmıycam...

bi de ramazan davulu... her ramazan gece kapının tam önünden geçen davulcu savaş çıktığını sanmama sebep olur ki bu da feci bi şey, uyanırsın uzun süre ne olduğunu anlayamazsın vs...
ramazan da geldi :S

ama hayatta en korktuğum şeylerde zirveye oynayan şudur... gök gürültüsü... yani insanın beynine beynine iniyo onlar sanki ufff :(

ya şimdi farkettim ki...
sonbahar geldi, yağmurlar başladı, gökgürültüleri yine beni uyutmıycak, bi de bu arada ramazan davulu ve akabindeki sabah ezanı birleşicek...

ablacım beni kollarına al diycem ama bu yazıdan sonra yanlış insandan yardım istediğimi hissediyorum :)

Adsız dedi ki...

:) bnmde izleyemediğim filmler arasındadır hala ring...

Sevgi Küçük dedi ki...

ablan (ne kadar korksada) seni o "öcü"lere bırakır mı? ne zaman istersen, kapımda kollarımda açık sana.
:)
sende hoşgeldin sevgili aspurçe. ring i birlikte izleyelim diycem ama...yalan! izleyemem!!! ayrıca blog undaki fotograflara bayıldım. müsait bir zamanında daha uzun ziyaret edeceğim seni.;)

Unknown dedi ki...

ben de korku filmleri konusunda aynı durumdayım, mümkünse izlemem. izlemem lazımsa uyumaya çalışırım arada falan :)
yalnız üzüldüm sizin duruma, çocuk yaşta en karşılaşılmaması durumlarla muhattap olmuşsunuz herhalde. geçte olsa geçmiş olsun diyorum.
ve aslında ezan huzur veren, güven veren bir şeydir. en azından benim için öyle. ezan sesinden korkuyor olmak (belli zamanlarda da olsa) gerçekten korkunç geldi bana da.
ama bir de şey var mesela ben de islami öğelerin ya da islamda da kabul edilen şeylerin kullanıldığı korku filmlerinden daha fazla korkarım.
selamlar :)