Perşembe, Şubat 07, 2008

gel

büyüyünce kendime gelmek istiyorum.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben büyüdüm, kendimden geçmek istiyorum..

sherlotte holmes dedi ki...

büyümeden hemen önce kendimi kaybetmek istiyorum...

rodder dedi ki...

son durağa geldik, n'yapalım. : )

sherlotte holmes dedi ki...

otobüsün yeniden hareket etmesini -ringe devam etmesini- bekleyelim...

hoşgeldin rodder...

Adsız dedi ki...

önce kendimizden geçelim, sonra kendimize gelelim, sonra kaybedelim, sonra bulalım vs vs. :) yaşayalım işte ne gerekiyorsa, nasıl gerekiyorsa o şekilde. ben şu aralar kendimi sevmek istiyorum, yarın ne isterim belli olmaz :)

sherlotte holmes dedi ki...

ben şu aralar ne yapacağımı bilemiyorum sadece huzura ermek istiyorum :)

eLf dedi ki...

ben büyümeden kendime gelmek istiyorum çünkü büyüyünce kendimden geçiceğimi biliyorum.

sherlotte holmes dedi ki...

şimdi küçücük mutlulukla kocaman kendimden geçebiliyorum. arkasından gelen koca mutsuzlukla kendime gelmeyi unutuyorum o yüzden en iyisi daimi kendindelik diye...

neyse bunları postta zaten demişim :)

rodder dedi ki...

teşekkür ederim...

otobüs durmadı, keşke dursa, bende şeker elma yesen, otobüs ile bu hayatta n geçenlerin karşısında.